5 سوال هم که بايد قبل از خريد تابلو از فروشنده بپرسيد


تصور کنيد اين.
شما در گالري هنر. شما در حال مرور پانل هاي مختلف. ناگهان ، آثار هنري جلب توجه شما.
اين کار بسيار زيبا ازتابول ديواري مدرن زماني که آن را جذب حواس خود را. اين جالبترين نفوذ هنري من تا کنون ديده ام. اين بسيار شگفت انگيز است که شما نمي توانيد چشم خود را از اين سوال نگه داريد. جذابيت آن به تنهايي هزاران روپيه است. و شما تصميم به خريد آن.
اين تعداد از ن در تعداد کل ن بسيار بالا است. از او ياد بگيريد که اين اثر هنري يک هنرمند جديد است.
حالا شما ايده هاي ديگر.
آيا ارزش خريد از يک هنرمند جديد ؟ آيا ارزش سرمايه گذاري در يک هنرمند علفزار ؟ ذهن شما سرگردان.


 


در مورد آن چه مي خواهيد انجام دهيد ؟ آيا شما در پيشبرد خريد و يا حفاري بيشتر در مورد هنرمند ؟


 


اگر من به شما بود ، من مي خواهم به دانستن بيشتر در مورد اين هنرمند. از آنجا که اين تنها راه شما بهتر مي تواند برآورد ارزش نقاشي است.


 


خوب, شما بخواهيد بسياري از آنها را به نشان مي دهد تا با عملکرد و شايد با هنرمند تابلو خود را.


 


اگر شما مطمئن نيستيد که چه سوالاتي براي پرسيدن ، در اينجا ليستي از پنج سوال اول توصيه مي کنيم. اگر جواب را دريافت کنيد ، به خريد برويد. در غير اين صورت ، شما حرکت مي کند.


 


سوال شما بايد يک هنرمند  درباره تابلو جديد بپرسيد.


1) از تابلو کجا است ؟ چه مدت آن  تابلو ديواري را رنگ آميزي شده است?


اين سوالات ممکن است بي اهميت به نظر مي رسد. تصميم دولت براي درخواست مجدد مرگ رئيس جمهور به مجمع عمومي يکي از مهم ترين ها است.


 


شما مي دانيد که در آن هنر آموخته است. چگونه براي تبديل شدن به يک هنرمند. و آنچه آن را به يک هنرمند مشتاق مي دهد.


در مورد دوران کودکي آن صاحب تابلو ديواري بپرسيد. پيدا کردن اگر او هر هنر در طول اين زمان ايجاد کرده است ؟ هنرمند مورد علاقه او چه کسي بود ؟ چه نوع نقاشي دوست داريد ؟


 


از او بپرسيد اگر او در هر موسسه هنر محبوب مورد مطالعه. اگر بله ، از او بخواهيد در مورد تجربيات فوق العاده از آن روزها.


 


کار دولت بر روي "حقوق ن " يک راه عالي براي ايجاد کار بيشتر آمريکا از او بپرسيد که چرا او اين نقاشي خاص را دوست دارد و سپس او را در مورد نقاشي هاي مورد علاقه خود مي پرسد.


 


چرا شما بايد همه چيز را بپرسيد ؟ خوب ، اگر شما واقعا مي خواهيد در مورد اين هنرمند حفاري ، شما بايد براي اين سوالات شخصي بپرسيد. هنگامي که اين سوالات دوستانه را مورد بحث قرار مي دهيد ، مي توانيد هنرمند را باز کنيد. و هنگامي که آن را باز مي کند, مطمئنا شما مي دانيد که چگونه آن را پرشور است.


 


و اگر آن را عاطفي ، يک چيز براي مطمئن. شما لازم نيست که به حدس زدن خريدهاي خود را. هنرمندان از پتنيا در زندگي خود بسيار محبوب هستند.


 


2) آثار هنري او در حال حاضر نمايش داده مي شود ؟ آيا او دريافت جوايز محبوب ؟


 


هنگامي که شما بحث اين سوال ، از شما خواسته خواهد شد در مورد محبوبيت آن است. از آنجا که اپراتورها قضاوت شهرت يک هنرمند بهتر ، شما بايد اپراتور به پيشنهاد بپرسيد.


 


گالري معروف هنري به طور تصادفي هنر را براي نمايش آن انتخاب نمي کند. هنرمند بايد بسيار با تجربه و محبوب است که او براي اين نمايشگاه انتخاب کرد. بنابراين ، هنگامي که شما اين سوال را از اپراتور گالري بپرسيد ، او به شما مي گويد بيشتر در مورد اين هنرمند. همچنين به شما در مورد نمايشگاه هاي مهم مي گويد که اين هنرمند امروز انجام داده است. او در مورد دستاوردهاي مهم هنرمند با شما صحبت خواهد کرد.


 


نمايشگاه هاي بيشتر و جوايز بيشتر تنها تابلو گل در يک چيز با هدف-هنرمند صعود نردبان حرفه اي و قطعا محبوب است. به عبارت ديگر ، ما با خيال راحت مي توانيد در آثار هنري خود سرمايه گذاري.


 


3) از کجا مي توانيد کارهاي قبلي خود را ببينيد ؟


تابلو دکورراتيو مدرن


 


براي درک رنگ هنرمند ، بايد نقاشي هاي قبلي را ببينيد. بنابراين ، هنگامي که شما اين سوال را بپرسيد ، شما مي دانيد که در آن شما مي توانيد خلاقيت هاي قبلي خود را ببينيد. با اين حال ، اين فقط يک سود نيست.


 


هنگامي که شما اين کار را از يک اپراتور گالري, شما به دنبال يک مشتري تحت اللفظي. با اين حال ، اپراتور نشان مي دهد که او ممکن است قادر به مشاهده تصوير کامل از مشتريان هنرمند ، و احساس توسط هنرمند به دنبال.


 


مثلا, اگر موزه ها و يا گالري هاي ديگر در گذشته خريد نقاشي هاي بيشتر از جمع, شما مي توانيد مطمئن باشيد که بسياري از آثار هنري مناسب تر براي اهداف صفحه نمايش عمومي. اين به اين معني است که نقاشي هاي او داراي کيفيت منحصر به فرد است که پتانسيل جذب مخاطبان را دارند.


در پايان بهتر است نگاهي به ديگر تابلو دموراتيو مدرن او بيندازيد


از سوي ديگر ، اگر مجموعه هاي خصوصي خلاقيت هاي  تابلو ديواري خلاقانه خود را خريداري کنند ، اين نقاشي ها بيشتر از يک نقاشي ديواري از مواد سرمايه گذاري است.
پس چه مي تواند شما را از اينجا ياد بگيرند ؟ هنرمند معروف بايد تعادل مشتري داشته باشد. اگر فقط او خريداري مجموعه اي خاص از نقاشي هاي خود را, هنرمند کمتر معروف در طول زندگي بود. بنابراين ، ما بايد به منظور جلب هنرمندان که همچنين نشان دادن هنرمندان در موزه ها و گالري.
4) ليست قيمت هاي موجود ؟ مي تواند به شما خريد چاپ?
اين واقعيت که مگر اينکه شما يک هنرمند معروف هستيد ، شما گرافيک را نمي فروشيد. بنابراين ، هنگامي که شما از يک ليست گالري براي يک ليست قيمت براي نقاشي هنرمند بپرسيد ، شما دو مزيت داريد.


خريد اينترنتي تابلو دکوراتيو مدرن


 


 


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

خانواده برتر بیشتر بدانیم سوال و تمرین دبستان گروه آرکا نایس موزیکا Jason اندیشه پویان نخسا فی العالم زندوني عشق Kristine